Söndag

Jepp....dan igår var rättså lång!
På morgonen till halv två var jag hemma och chillade sedan halv två så slingade jag mitt hår blondare. Tar ju sjukt lång tid ! Sedan kom jag hem kanske 4 halv 5.
Söndag idag och ja..har basket 12 och sedan vet jag faktisk inte vad jag ska göra! Kanske va med någon !
Ses❤


Alicia


Bilder


Basket matcher

Vi har spelat basket matcher idag ;)
Det gick sådär! Är i bilen påväg hem nu och har bara 2% kvar ! Så ses!


Släkt kalas

Idag har jag haft ett släkt kalas :)
Det var väll kul!
Ja...


Tjejkväll

Med Hanna,Joanna,Anna och Elin ❤
Det var riktigt roligt! Vi hade sjukt kul :)

Har precis vaknat och sitter i soffan med mobilen❤
Ses


12 år och buddisttemplet

Fyllde år igår ! Jag vet jag är så kunglig men jajja!
Idag har jag varit med Hanna Och Elin! Det var trevlig ! Vi har väll inte gjort så mycket :D
Igår var vi på buddisttemplet med skolan! Det var inte så jätte kul! Lite iaf ;) ikväll ska jag Hanna Elin och Joanna till Anna ❤ det ska bli riktigt roligt :)
Puss puss


Med Hanna

Jag vet att jag inte har skrivit på länge men ja...jag kommer inte vara så aktiv längre.
Men några bild inlägg kommer <3
 
Är med Hanna och ja vi har det trevligt på mattan :=)
Imorgon fyller jag 12! Vi ska till ett buddisttempel då (med skolan)
Får se hur det kommer bli! 
 

bilderbilderbilderochmerbilder




bilder..






Bilder








RSS 2.0