17.50

NEEEEJJJ! Som rubriken säger så ska vi samlas vid hemmakväll 17.50 för sean åka till lund och spela lundaspelen! Orka kvällen :(

Just nu sitter jag vid en FUL stationär (???felstavat???) dator hemma hos farmor och farfar haha
Vi har precis bakat. jag och min lillebror gjorde olika saker men jag var ju ofc bäst!
Jag fick hjälpa han att få sin deg typ sädära som en deg! Hugos var ju rinnig! Min var helt perfekt!

Datorn som jag sitter vid har ingen WEBBKAMERA så kan tyvärr inte ta live bild haha!
Jajjja, pappa och mamma jobbar och jag fick inte vara hemma (whhyy?)

(inte bild från igår)
Vi spelade nämligen igår oxå!

Byee!
////////Moii

Kommentarer
Postat av: JedwardGrimess

Hejhej fin blogg :)

2012-01-05 @ 11:57:56
URL: http://jedwardgrimess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0