Canon EOS 600d

Igår köpte vi en systemkamera som jag älskar!

Idag var vi i pålsjö skog och fotograferade lite finfina bilder!<3 dem blev väldigt bra faktiskt, sen gick vi till strandpromenaden och tog några fina bilder.

Så här ser kameran ut!:

Ni ser att det är lite skönare att hålla i!
Vi köpte ett annat objekt också som är bättre om man nu ska fotografera blommor m.m Jag verkligen älskar att fotografera sådanna fina blomm bilder, som den hära:

orkide!Har faktiskt ¨faktiskt tagit en liknande bild!

Byeeee<3

Kommentarer
Postat av: Alli<3

Heej!! Gud vad jag längtar efter dig!!!! Men vi ses ju faktiskt snart, vi måste skypa! Pussi Pussi!

2012-01-08 @ 19:18:39
Postat av: Sanna

Fin kamera Moa, säkert riktigt bra! Ses på tisdag och så ville jag bara säga att jag har ny blogg igen den heter www.sannasmode.blogg.se hahaaaa har nya bloggar hela tiden! ;P puss & kram//Sanna!

2012-01-08 @ 23:58:09
URL: http://sannasmode.blogg.se/
Postat av: Moa

Jaaa!



Tack sanna!



Heeej Alli!<3<3<3 Ja det MÅÅSTE vi..ååå vad jag saknar efter dig ! Vi ses i thailand!<3

2012-01-09 @ 08:51:52
URL: http://princess.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0