Isen

Oh herregud! Hur är det Maja och Chrissi? Har du fortfarannde ont Maja sen ***** slog dig med pinnen?
NÄMNER INGA NAMN!
Snyggt jobbat Chrissi, för att du käftade imot!

Dagen:
Jaoo idag hade vi teknik på morgonen! Vi skulle typ skriva något om sin (tekniska sak)!!!!!!
Sedan hade vi utomhuspedagogik! Ååååå jag och Chrissi fick inte vara i samma utomhuspedagogik grupp! :(
De delade upp i gruppvis! Jag och chrissi är i HELT olika grupper :( Ajaa....:/ Vi klarar oss väll!


Har ni sett min GAAMMLLLAA blogg: moa-mos.blogspot.com
Jag skriver heelt annorlunda i den :)


LOVE YOU! (my little ponny)

Byee!
KOMMERNTERA MEER! SNÄÄLLAAA! :)

Kommentarer
Postat av: Chrissi

älskar dig med "My little piggy" <3 :D

Maja mååååste vara bättre! hoppas det är bättre menar jag!<3<3<3<3



Men haha...det var väll bra att jag käftade imot såå där... haha...<3



Älskar dig, saknar dig!<3 :P



2012-01-27 @ 15:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0