Lägga in bilder :(

Halloj! Asså jag kan inte lägga in bilder på min blogg längre! :( Inte göra något rättare sagt! Jaja IGÅR: Igår var jag på Ikea och köpte en gaderob/byrå/hylla?? En likadan som jag redan har, fast i den som jag redan har har jag smink och massor av.....saker?? Eller...skräp rättaresagt! :) IDAG: Matte gick SUPER! Allting är bara bra nu :) Ikväll kommer mormor för att mamma och pappa ska på en tråkig BIO! Ajaa....kommer väll ha kuligt! När jag arbetade kom det in Chrissis grekiska lärare och började snacka (IGEN!!!) haha BORING! Nu skattade säker Chrissi ihjäl sig?? Eller hur? Ajaaa.....Imorgon är det engelska! Eller rättare sagt vi har engelska glosor till imorrn! :) Säg LT? Inget mer att skriva om? Neej... Byeee

Kommentarer
Postat av: Lisa

Testa trycka på ändra redigerare! Det funkade för mig?<3

2012-01-18 @ 17:16:19
URL: http://freakingpotato.blogg.se/
Postat av: Chrissi

Hahahaaha.. ja vet! du sa det i skolan-... :D<3

2012-01-19 @ 15:22:25
URL: http://mechrissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0