Sveriges värsta bilförare

Kollar på det ja...men..nu är det finalen! Jag tror antingen att Linus eller Tina kommer att bli värsta

Idag var jag med chrissi, vi hade kul!


Mästerkock

Kollar på Sveriges mästerkock, och äter mango!!
Mango är såååå gott!
Älskar mango!

Idag var jag på fritisgården,kul
Orkar inte skriva mer..


Topmodel Sverige

Blir ett snabbt inlägg eftersom jag kollar på topmodel Sverige ! Jag tycker Rebecka och klara ska stå i final!
Eller jag vet inte?

Aja...idag var jag med sanna. Rasmus,Hugo och Christoffer var utanför,hehe vi snackade lite med dem!


Skälet till att jag byter....

.....är att jag inte gillar namnet på denna blogg :(
Men som chrissi sa så kommer jag har kvar denna som ett minne !

Men det kommer kännas konstigt att byta, liksom ändra header m.m
Och jag kan inte byta sådant! (måste lära mig)
Och..ja...jag kommer kanske inte byta, men www.beautifulinmysoul.blogg.se kommer alltid att vara kvar så ifall jag @vill@ byta så är det bara att göra det.

Idag: varit på väla med mamma ( köpte tyvärr inget) sedan nu har jag gjort TacoPaj! Såå gott!
Nu ska jag duscha!

Puss


Ny blogg!

Jaoo....jag har gjort en ny blogg vid namn: www.beautifulinmysoul.blogg.se
Tror jag kommer börja på den nu!
Men jag säger till när jag börjar på den, än så länge så kör jag på denna. Måste fixa den andra :)

Väla

Idag ska jag med mamma till Väla..Roligt :)
Hahhhh!
Igår: jag var på Trivas På Råå med mamma, vi fick massage m.m
Skönt,!

Chrissi jag

Kollage på oss:


Goda saker

Kollage på goda saker:


Kollage

Har gjort ett litet kollage på mig själv!


Fritidsgården

Idag gick jag och Matilda till fritidsgården,sanna kom senare ;)
Typ alla köpte en sådan goooodddd glass, calippo shots ! Fick smaka av William och Hanna ;) Fick jag av dig Elin? Minns inte ;)
Sedan kom typ helsingborgs brandförsvar och spelade rundpingis med oss, dem var jätte snälla !!
Kl.5 gick jag,William och Elin hem ;/ vi fick inte vars där längre ( de stängde för 3-5) (tror ja) haha!

Kuulig dag iaf!!
Nu när jag kom hem gjorde jag engelska läxan....inte så kul (liite)
Nu lyssnar jag på: Ai Se Eu Te Pego av Michel Telo! Braa ;)

Ska äta nu , hejdå!!


Sanna,maja

Kul dag ;)
Alltså imorrn ska vi filma våran dans på idrotten! :)
Jag har fortfarande ont i mitt lår sen jag sträckte det när vi tränade på dansen. (vi ska hjula)

Idag va jag,Maja och Sanna ;)
Det var JÄTTE kul!
När Maja skulle skjuta pingis bollen så kom den i ett glas ! Haha pingisbollen blev jätte kladdig!!!
Det låter inte så kul, men det VAR det ;)

Ses i morgon


;)

Vi hade basketturnering idag! Vi vann ALLA matcher!


Just the way you are

Haft en rättså hyfsad dag idag! Varit på väla med mormor,Hugo om mamma, träffade Elin D på granit också ;)


Basket imorgon ;)
Hoppas jag blir i ett bra lag:)
Hoppas,hoppas,hoppas!
Vad har alla gjort idag?


Snabbt...

Drar till väla nu...Med mormor,mamma och Hugo!

Byee

Frukost

Åt frukost precis ;) gotti
Inget att göra! Men ring mig;)


Fritidsgården

Var på fritidsgården idag ;j var med Julia,Maja och chrissi i början!

Det var JÄTTE kul på fritidsgården! Först spelade jag GENI spel med Gustav,Alexander W,Axel och William!
Sedan spelade vi poker! På biljard bordet! Kul ;) jag vann OFC!
Hanna var min assistent :/ haha ;)

Nu kollar jag på the voice Sverige och lite på minuten !
Äter hockey pulver (salt) hihi !

See yaa

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/3094548/images/2012/pic_194198730.jpg" class="image">


Tränar,tränar,tränar.....och tränar

Jag tränar på dansen till uppvisningen på tisdag (idrotten)
Lyssnar också på låten som vi ska dansa till: DJ got us falling in love!
Yayy....
Något speciellt hände idag ...... Ni får inte veta. Jajja...
Idag bakade jag chrissi och Julia kladdkakmuffins ! Den blev inte kladdig! Men god ;)

See yaa tomorrow ;)


Hemkunskap

Jätte kul ;) vi gjorde potatis och purjolöksoppa ! Inte jäätte gott men ändån kul att göra ;)

Mästerkocken nu! See yaa


Just the way you are

Idag så hände det inte så mycket i skolan, eller vi hade slöjd fast det var ju inge kul ;)
efter skolan så skulle jag va med chrissi!! Elin d var med också! Sedan gjorde vi matte läxan (jag och Chrissi)
Fuunn!
Inte hänt så mycket mer :/
Snart familjen annorlunda ;) kuul (liite)
Måndagar är inte särskilt roliga om jag får säga det själv. Imorgon slutar vi halv tre (värsta dagen) haha
Spelar josefin stjärnhotellet på ipaden! Inte kul haha


Julia,Sanna,Joanna,Maja

I lördags var jag med Julia,Sanna,Maja,Joanna på väla ;) vi hade så kul! Speciellt need fot speed spelet på gamestop! Inte undra på varför alla stirrade på oss , vi skrek typ " kom igen nu, NEEEEJ" hehe!
Vi fikade i en timme ;)
En bild från när vi åt mat :
och Sannas mat :


Loreen ingen chans mot ryssland!


Tryck HÄR för att lyssna på den!
Byee!

Favorites blogs


Vääla!

Varit med Cupkaken Sanna, Julia, Presidenten Joanna och Polkagrisen Maja på Väla idag! JÄÄTTEEEE kul!
En liten LIVE bild :)

Heheee..

När kommer du Chrissi?♥
i MISS you! ♣
Fredag: I fredags var det vanlig skola, inget särskilt. Sedan var jag med Sanna vi kollade på någon läskig film! Men vi klarade det :) den var jätte bra. Vi kollade också på Ringer! Eller något sådant!
Sen var det basket :)
LÖRDAG (Idag): Inget nu.....vill göra något :) Jajja...någon får ringa mig ;) Haha
Byeee♥

Do not sit on the floor, jumping around like a monkey instead ...

Rubriken har inget med detta inlägget att göra.........
Jag har hittat lite gamla bilder från i fjol: ( och från Turkiet!)
Nu från januari:
Sådärja::........ Kommer kanske fler bilder snart!
Dem från Januari är tagna av Pappa :)

Snöö

Det snöar ;o
Så ska vi gå till skridskohallen ! Palla....
Jajaa.....
Ses i skolsn


Skridsko!

Yaaaayyyyyyyyyyyyy skridsko imorgon ;)
Kan bli kul :/ inte att gå dit iaf!! Hehe


Simning

Trött!
Super trött speciellt i benen! Fast det var jäätte kul! Syynd att vi bara gör det en gång :( jajaa...
Nu är det Familjen Annorlunda!


Bio!

Bio ikväll med Julia och Sanna <3!
Vi ska se "en gång i phuket"
Hoppas den är bra ;!
Tror det:)
Längtar !!!!!!!


Ny design!

NYY design! Tycks??

Av: Sanna :)♥

LOVE IT!♥

Sannnaaaa!

image description
Idag har jag och Sanna varit på stan och fikat på wayne's coffee, mysigt.
Sedan gick vi till pistachia och tog frukt drinkar! Sanna tog kiwi och själv tog jag Mangooo!
Testat kläder m.m!!
Sedan har vi färgat våra hår! Eller rättaresagt sprayat lila spray i topparna på håret :)
Bler jätte snyggt! Vi duschade sedan hemma hos mig så nu är det borta!

Nu är det Mello! Sanna och jag sitter här och mysar!

Om du vill komma till Sannas blogg tryck HÄR!
/////Sannis & moii!

Sovis med Sanna

Jag och Sanna ska sova över idag! ;)
Vi kommer ha sååå kul :)
Mello idag ;))


Basket

Basket idag! Fuun! Såå längesen :)

Va med Joanna,karro,majs och sannis idag! Vad ska jag kalla dig Joanna??
Syynd att Julia L inte kom till skolan idag ! Simmning på måndag!! Kuul!!

Hoppas du får det bra i USA Chrissi!!!!


Sms från chrissi

Fick precis ett sms från Chrissi där det stod "kommer sakna dig, åker nu"


Ingen idrott utan......

.......ett teroi pass! Sjukt kul!
Vi dansade,lyssnade och skrattade! Nej men det var kul!

Idag i skolan har jag varit med söta Joanna,karro,Maja,Sanna och chrissi!
JÄTTE KUL! Så kul har jag inte haft på länge ;)

Puss


Statistiken på topp

Herregud kollade precis på min statistik! Jätte hög faktiskt!
Tack till alla som kollar på den xD
Kan visa en bild på min nuvarande statistik!
Byee


Åååå

Sööötis! Att du skrev så!!
I <3 You
Kommer oxå sakna dig!
Skolan kommer bli konstig utan dig!!
Love you ALWAYS and FOREVER!


Hihi!

Hihi, det är Kiiissi här!
Vill bara säga att jag kommer sakna Moa jätte mycket när jag är i USA!!♥ JÄÄÄÄTTE MKT kommer jag sakna henne!
Hoppas du ser detta!♥ ;)
Pussar och kramar!
Ha det bra allihop
//Chrissi
image description

Väla avslutningen

Neeej! Chrissi åker idag (kväll) (eller imorgon bitti)
Avslutet var med mig Sanna och chrissi på väla! Såå kul! Eller jaa..vi var inte där så länge men men.. Vi hade såå kul ändå!

Kommer sakna dig så enormt mycket chrissi! Ses på onsdag!


RSS 2.0