Blää......tränaaa

Åå..idag är det prov på kroppen! Jag kan det helt hyfsat! Idag slutar vi kvart över 2 :/
Idrott har vi....(tror jag)


Bad med tjejerna!

Det var riktigt kul <3
Det måste vi göra om!

Idag var det matte prov :/
Det gick väll sådär enligt mig, jag och Lids blev typ klara Exakt samtidigt! Kul :))
Vi hade trädslöjd som suger, men ibland kan det väll vara LIITEE kul! Men bara liiittee!
Snart ska jag duscha och kolla på tv!

Snälla kan fler kommentera???
<3


Frukost och sedan bak med Molly!

Jag och Molly ska baka lite snart.
Sedan ikväll ska vi på Mattis tjejkväll!


Molly,Rasmus och Christoffer

Molly och company stack precis!
Vi har väll inte gjort något särskilt, mest pratat och så!
Strax basket,jag orkar INTE! Men jajja..jag får gå terminen ut sedan får jag se!
Men vilken annan sport ska jag gå på ?
INTE RIDNING,KARATE,ISHOCKEY ELLER FOTBOLL! Kanske handboll??!
Vi får väll se!
Kram


Nu är man nästa "tvungen" att bli brun

Varmt!


Sol sedan åska

Idag har det varit 28 gader (fortfarande)
Känns inte rätt att "hata" vädret! Men det är fuktigt och man svettas väldigt mycket! Men jag ska vara glad att det äntligen är varmt iaf!
Nu åskar det! Men är fortfarande varmt!
Har försökt fotografera blixten men det går inte :/
Imorgon ska vi gå och STÄDA stranden! Riktigt tråkigt, varför just vår klass?
Dem som har skräpat ner får väll plocka upp det själv! Eller vad tycker ni?!
Nu är jag inne på datorn!
Vad ska man annars göra?!
Efter skolan har jag gjort matten! Klar nu! Till torsdag har jag både eng och geografi! Så Jaa.....man får jobba på!
Kram!


Sofiero

Var precis på Sofiero och köpte glass :)
Choklad,hallonsorbet med Saltlakrits strössel!
Det var riktigt gott ;)
Nu ska jag nog ut.


22 grader


Bilder från Liseberg!


"pommes" med grillkrydda

Kom precis hem från simhuset!
Det var riktigt roligt!
Det var: Josse,jag,hennes kusin (Emma 17 år),Emmas kompis(Sara 18 år) och josses lillasyster!
Jag åkte såklart den gröna (ni som har varit där vet ju), den röda gick aslångsamt!
Nu är man rättså trött!
Eller jag är iaf!

Imorgon åker man till göteborg,kolla på Alicias dans tävling!
Hennes blogg: www.aaliciaass.blogg.se
Heja,Heja Heja!
På lördag ska vi till Liseberg! Jag Ska försöka åka dem flesta!
Kanonen är ju den bästa!
Sedan kommer Baldet!
Puss Puss! Ha en bra torsdags kväll!


Simhuset

Josse ringde, vi ska till simhuset i lanskrona :)
Det ska bli riktigt roligt :)
Längtar !!
Nu gör jag typ inget.Väntar m.m
har på min Svea kofta <3


Sol sedan regn

Igår va jag med Josse! Sedan så träffade vi axel,Ch,William!
Så vi spelade fotboll! Det var så varmt!
Men idag regnar det Jätte mycket :/ eller kanske inte jätte mycket, men sådär :)
Vet inte vad jag ska göra?!

Juste, igår såg jag Henrik Larsson på Linnea trädgården!
Kram


Sol,vind och vatten

Sitter i trappan (bilden) och chattar med lite personer,spelar WF,instagrammar (heter MoaLinneaM) och bloggar!

Idag har jag varit med Matilda,spelat basket (va inte så kul idag ;/ ) m.m
Nu på kvällen har jag hoppat studsmatta och spelat trainer (stavfel) tennis med Annie (granne)

Det är jätte oskönt i trappan ;D
Men jajjaa!
Kram kram


Partaj

Nu börjar partaj!!
Idag har vi sett på film och bara tagit det lugnt!! Dagen gick riktigt fort,helt plötsligt var klockan 4.
Nu är Matilda helt inne i partaj! (Bilden)
Uppdaterar imorgon !
Kram


Matilda

Mysigt vi har det.


Idrott...

SKA VI HA IDROTT idag?? Alla som går i min grupp!!??
Eller ska vi till Dunkers ist?!


Mormor!

Just nu är mormor hos oss...hon typ "passar" oss!
Mamma och pappa är någon stans! Så snart ska vi äta pannkakor ;)

Idag redovisade jag Italien! Det gick super, för mig ;)
Vi fick väll helt okej kritik ;)
Hon sa iallafall att vi var bra!
Jobbade med Hanna och Emma!

Kram kram!


Dagens Outfit


Söndag

Idag(söndag) ska jag va med Vanessa ;)
Vi ska fortsätta på en sak..
Som blev JÄTTE bra !!
Idag vaknade jag 9:10 hehe!
Så nu är jag pigg ;)


Sluutt


Max

Sitter på MAX och väntar på maten ;)
Sedan ska jag nog hem eller något.
Innan idag var jag med Chrissi! Vi hann inte göra så mkt!


Vanessa igår

Igår var jag med Vanessa och chrissi!
Vi gjorde lite blandat!
Var med hennes hund m.m
Sedan när chrissi gick gjorde vi musikvideo till turn on me (eller så heter den kanske turn me on??)
Jaja nicki Minaj och David guetta sjunger den ;)

Nu ska jag äta tacos!
Kram kram!
(bild på vanessas hund med glasögon )


Statistiken dålig blabla

Varför? Haha


Soorryyyy!!

Alltså ja har inte bloggat på länge eftersom det har varit runt 20 grader varje dag! Jag har blivit hur brun som helst (som ni ser på bilden nedan så är jag vit där uppe och brun i mitten av ansiktet!!)
Idag så spelade vi skol-Os i fotboll! Vi vann två matcher och förlora en! ;/

Nu är det Let's Dance ;)
Dem flyttade ju till idag;))
Imorgon är det fredag YIPPIEE!
Nu är reklamen slut så kram kram


RSS 2.0