Lördag 20/10

Har inte bloggat på ett tag nu eftersom jag tröttnat. Men kommer nog lite bilder ibland och så.
Igår var jag hos Hanna och såg X-factor m.m 
Sedan har det varit skola och så...
Vi har haft läger med skolan! Det var helt ok. Vi paddlade kanot,orienterade och vissa badade i sjön också dock inte jag,för kallt vatten. Jag bodde med Hanna och Joanna i ett rum. Trevligt .
 
 

Don't you worry child

(Joanna har ingen bild på dig :/ och inte på dig heller Anna )
Var med i skol os i basket idag :) 
Gick riktigt bra! Vann mot alla JÄÄTTE överlägset!
Alla var super duktiga :)
 
Ska snart duscha och sedan kolla på tv eller något :) 
ses
 
 

??

Någon som läser?❤


Väla

Varit på väla med Joanna och Elin idag! Det var sjukt kul! Speciellt när vi fikade på espresso house! Kändes som om jag skulle dö :D:D:D
Vi var där riktigt länge men köpte inte mer än mat och fika :D


RSS 2.0