Sjunger imorgon!

Yaay imorgon är det ju julavslutning för denna terminen, kommer sakna alla i några veckor haha!
Neej men imorgon ska jag då sjunga första versen i HALLELUJAH-Jeff Bruckley (tror att han heter så??) med William,Julia W och Ida A<3 Scarryyyy!<3
Hur mår ni då?? Bra? Jga är iaf väldigt pigg och så! Haha (tråkig information kanske?)
Vi kollade på...vad heter den.....justdet... PolarExpressen idag! Chrissi var så snäll och drog i min totte hela tiden ahahhaa hon spände åt den...Good joob Kissi<3

Alla underbara vänner (kan glömma någon ,så om ni inte står med så skäll på mig!):
1.Elin N
2.Chrissi
3. Tova
4.Anna
5.Alice
6.Sanna
7. Maja
8.Hanna
9.Molly
10.Lisa
11.Hanna
 Haha deet blev många! ( kan ha glömt någon! Skriv en kommentar då!<3)

Bild on me,Chrissi,Elin, Sanna(har jag bild på dig :O?)

Längst upp: Jag (Fulis) Haha
Längst ner: Chrissi (snyggis)

Elin!(Coolis)

Sanna (Söötis)
Älskar bara Sannas bild, den bästa på dig!

Byee♥
///////////////Moiiii♣

Kommentarer
Postat av: Chrissi

All lycka till dej imorgon sötis! <3<3<3



2011-12-20 @ 15:03:10
URL: http://mechrissi.blogg.se/
Postat av: Chrissi

Och...oroa dig inte det kommer gå galant! <3

2011-12-20 @ 15:03:46
URL: http://mechrissi.blogg.se/
Postat av: Sanna

Gud! Tack så himla mycket, tur att du gillade den! Men din bild är verkligen fin! Och precis som Chrissi sa ALL LYCKA TILL DIG! <3 <3



Puss, ha det bra, saknar dig! :)

2011-12-20 @ 15:44:24
URL: http://zezzielove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0