Snöö,hagel och regn..

Jaaa idag snöade det! Det var lite pinsamt för jag var den första som såg det så jag skrek: ''DEETT SNÖÖÖAR''
Alla bara jublade! Hahah..
Nej men snön har smält nu..syynd jag som ville typ ha kvar snön eller något såånt! Eller hur??
Men det tänker vi inte på nu..Jag är med Chrissi och vi har FFUUUUUNNN!<3 eller vi har precis kommit hem!
Jag har en liten tävling på min blogg...Den som gör mest kommentarer i december vinner något...Kissi (Chrissi) leder med typ 20 kommentarer ca!
Bilde
Jaaa idag snöade det! Det var lite pinsamt för jag var den första som såg det så jag skrek inne i klassrummet på NTA (Kemin): ''DEETT SNÖÖÖAR''
Alla bara jublade! Hahah..
Nej men snön har smält nu..syynd jag som ville typ ha kvar snön eller något såånt! Eller hur??
Men det tänker vi inte på nu..Jag är med Chrissi och vi har FFUUUUUNNN!<3 eller vi har precis kommit hem!
Jag har en liten tävling på min blogg...Den som gör mest kommentarer i december vinner något...Kissi (Chrissi) leder med typ 20 kommentarer ca!
Bild:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0