Bilderna sen igår m.m

♥Japp! Idag ska jag på bio och se tintin. Är den bra :O?♥
Men ikväll ska jag och Chrissi sova över (om det går för henne)(hoppas)♥  

Igår sa jag ju att jag skulle fixa bilderna sen vi var ute med Molle. Men jag måste ladda upp dem från kameran! ♥
Så bilderna kommer senare!♥
Bild på mitt basket lag:
©
Övre raden: Lisa,Jag
Nedre raden(FRÅN VÄNSTER): Molly,Elin,Julia,Elin,Sanna och Maja
Frånvarande: Chrissi, Julia W, Matilda, Alexandra, kristina, Anna,

See Yaa♥
/// Moa♥
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

Kommentarer
Postat av: Chrissi <3

men ja är inte med:'( men men....

2011-11-12 @ 10:37:10
Postat av: Molly

Gud!!! Ser ut som en apa!!!

2012-09-20 @ 17:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0