Moodddeeee<3 Haha♥

Jag och Chrissi har tagit lite roliga bilder+så ska jag lägga in dagens outfit..♥

Hehe Tagen av Moii (såklart)

Hehe!<3 Tagen av VÄRLDENS BÄSTA!!!! (Chrissi skriver) Såklart! ♥

Dagens outfit:

Jag har på mig:
*Strumpor från mammas gaderob
*Jeans från Nexoevel® ca.200 kr
*Tröja med U.S.A flaggan från H&M 199 kr (ca)
* Grå kofta från H&M 150 (ca)
*Rosa rosett-armband från H&M 30 kr (ca)
*Hår från mitt huvud
* Mascara märke: Great Lash maybelline new york (pris: 0 kr, fick den av mamma)

Chrissi's outfit:

Chrissi har på sig:
*Jeans från Lewis® 999,50 kr (exakt)
*Svart linne från H&M 30 kr (ca)
*Den randiga tröjan från H&M 149 kr REA! orginal pris: 199 kr
* Strumpor från cubus 79 för 5 par
*Mascara från kicks Maybelline New York 199 kr

Yihha vi är sååå snygga eller hur??
Lite mer random mascariga bilder:

Hahaa

Hihihi

Meriga bilder:

Jjajajja

Byeeeeeeee♥
//////////////Moiuii och Kissi♣


Kommentarer
Postat av: chrissi

Ohh...coola vi e! ;) <3

2011-12-04 @ 20:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0