Photo Story

Idag var jag med Josse och Chrissi! Josefine och chrissi gjorde sin photo story! För er som inte vet vad det är så är det en slags "redovisning"! Alltså man spelar in sin röst ( kanske någon fakta ) och så är det en bild till!
Kommer ett kollage på det nedan!
Själv satt jag och lyssnade! Det var kul att höra när dem gjorde fel hela tiden hahah! Men det blev jätte bra tillslut ;)

Skolan var väl sisådär!
Eftersom jag är klar med Tyskland så får jag typ göra korsord,( bajs tråkigt), och typ läsa!
Men dagarna går as fort! Liksom
Påsklovet gick också rättså fort! Men tiden går fort när man har kul.

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Chrissi

Asssså!!!fffffffyyyyy så fula bilder på meej!!!!!!!1111 <3

2012-04-11 @ 20:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0