Sanna♥

Varit på väla med Sanna! Vi gjorde inte så mkt bara typ käka på Ikea sedan en smoothie på Naked Juice Bar :)
Kollade i lite affärer m.m
Dock köpte jag inget eftersom brist på pengar...ahahah skoja men jag hittade inget typ :)
Men jag vill gärna köpa nagellack med smal pensel :/ Finns typ inga färger man vill ha! :/
Vill ha rosa, grön (för att göra stjälkar på blommor...stavas stjälkar så? asså sådan stjälk som blommor har..aja vill ha MÅÅNGGAA färger.
Men det finns typ bara fula färger som ingen vill ha (förlåt alla som vill ha dem färgerna) Haha
Ikväll blir det Tacos (Muummss). Eftersom vi inte åt det i fredags.
Och skola imorrn..jag saknar skolan lite..alla kompisar och så...Inte lektionerna bara :)
Ojj nu har jag skrivit mkt! :)
Kommer några bilder i nästa inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0