Indigo Pearl ♥

Aaa...har ar jag,MOAAAA!
Neej..men jag ar pa varldens awasome hotell,Indigo Pearl!
Ar i ett stoooorrrtt data rum med massa mac pro datorer YAYYY! Apple!
En previd mig sitter och sjunger, liite.....hon ar typ 56 ar! Jag bara ehhhh.....
Taack chrissi for allt ! Fortsatt bara!
Kommer hem pa lordag!
image description
Ehh...jaaa vad ska jag skriva...joo min slakt sitter vid poolen..jag har badat tillrackligt for idag !!!!
Laangtar hem! Tilll alla...
Ska du till Usa chrissi? Fyy vad kuul! Lang resa bara !

Seess everybody! Hehe ha ett bra sportlov nu!!!


Kommentarer
Postat av: Chrissi

Gud vad bra att det är bra... vii mååååste träffas när du kommer hem! :D

Ja, ja ska till usa det ska faktiskt bli riiktigt kul men kommer sakna dig fööör mycket! :/

Men saknar dig nu också :D <3

Vi ses snart min lilla söta Moa! :D

2012-02-20 @ 11:25:06
URL: http://mechrissi.blogg.se/
Postat av: Chrissi

Haha..roligt tant! :D

2012-02-20 @ 13:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0