Sängen!

Halloj, just är jag i min säng och klockan är 10 över nio ungefär! Orka gå och lägga sig nu?
Ajaa nu ikväll såg jag Sveriges mästerkock! Jag vet inte vilka jag hejade på! Jag hejade på lag BLÅ!
Men RÖD vann :(
Inte hela världen.......eller joo
Sitter här och bölar för att dem förlorade ;(;( (skoojaaa)
Jätte mörkt i mitt rum....såå nu är det tänt igen! ;)

Orkar ni se någon bild!? Nej..jag skriver istället om min eftermiddag

EFTERMIDDAG:
Joo i förra inlägget skrev jag om att åka till väla med Hanna och Lisa! Det blev son tänk och jag åkte dit <3
Nu ska jag prata som LISA: '' det var as kul''
Haha skoja....
Det var iaf JÄTTE roligt på väla ! Tyvärr köpte jag bara en mango juice och nötter på pistashia (Stavfel?)
Hanna köpte: EN snygg tröja i en snygg grön färg
Lisa köpte: en lika dan tröja som Hanna fast i mörk blå och en annan sak :)
Jag köpte: inget förutom det på pistashia:( fast hade bara typ 100 kr med mig xD

Nu har jag skrivit ''as'' mycket haha

Byeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0